دانلود انیمیشن و کارتون

دانلود جدید ترین انیمیشن و کارتون های دوبله فارسی

دانلود انیمیشن و کارتون

دانلود جدید ترین انیمیشن و کارتون های دوبله فارسی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آهنگ آره از زانیار خسروی و سیروان خسروی

دانلود آهنگ زانیار خسروی و سیروان خسروی به نام آره با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن و ترانه آهنگ زانیار خسروی و سیروان خسروی – آره

من دوسِت دارم
قد ستاره های آسمون
اگه تو دوسم داری
بیا و پیش من بمون

وقتی تو با من باشی
انگار دنیا مال منه
همه ی خوشبختیا
میاد به من سر میزنه

آره ، خیلی دوسِت دارم
آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی
آره ، اگه دلت بخواد

آره ، خیلی دوسِت دارم
آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی
آره ، اگه دلت بخواد

دانلود آهنگ آره دوست دارم آره خیلی زیاد

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • mohammad khaleghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی